Praca w Gdańsku i okolicach: Koordynator ds. kosztów


Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko: 

Koordynator ds. kosztów
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres zadań:
  • weryfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych,
  • weryfikacja dokumentów sprzedażowych,
  • udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • koordynacja pracy podległego zespołu.
Oczekujemy:
  • doświadczenie w pracy w pełnej księgowości minimum 3 lata,
  • praktyczna znajomość zasad rachunkowości i ustaw o CIT/VAT,
  • znajomość programu Excel na poziomie średniozaawansowanym,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność,
  • mile widziana znajomość oprogramowania MS Dynamics NAV,
  • doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem.
Zapewniamy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.
APLIKUJ TERAZ