Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 153743
Warunki pracy
- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, - zagrożenie korupcją związane z opracowywaniem specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz odbiorami prac od firm zewnętrznych, -krajowe wyjazdy służbowe, - permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań
- zarządzanie i organizacja pracy Sekcji celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i realizacji zadań nałożonych na Sekcję Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia,
- nadzór i organizacja prac związanych z opracowywaniem planu finansowego oraz dokonywanie jego korekt w oparciu o materiały przygotowane przez Wydział Finansów i pracowników wydziału, nadzór nad realizacją i wydatkowaniem przydzielonych środków finansowych oraz nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej,
- nadzór i organizacja prac związanych z prowadzeniem ewidencji majątku trwałego, materiałów oraz sprzętu łączności i informatyki będących w użytkowaniu jednostek organizacyjnych nadzorowanych prez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku oraz znajdujących się w magazynie Wydziału Łączności i Informatyki,
- nadzór i organizacja prac związanych z opracowywaniem dokumentacji zkupowej i realizacji zmówień w trybie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i spoza ustawy, w zakresie dostaw i usług teleinformatycznych,
- nadzór i organizacja godpodarki majątkowej w zakresie łączności i informatyki,
- nadzór merytoryczny nad administrowaniem bazami danych systemów SWOP, SORT, Menagera Floty Orange, Asystent Plus GSM. Przetwarzanie danych, prowadzenie ewidencji głównej oraz nadzorowanie lokalnej bazy użytkowników telefonii komórkowej, stacjonarnej i pocztowej w KWP, oraz jednostkach pomorskiej Policji,
- nadzór i organizacja prac związanych z ewidencją i rozliczaniem faktur za usługi telekomunikacyjne, pocztowe,
- sporządzanie analiz i sprawozdań cyklicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych oraz nadzoru nad postępowaniami szkodowymi w mieniu Skarbu Państwa lub powyżej 4 lat w administracji
- znajomość standardów sprzętu IT stosowanego w Policji,
- znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość Ustawy o finansach publicznych,
- znajomość zagadnień związanych z ewidencją majątku trwałego w urzędzie publicznym,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- dokładność i systematyczność, komunikatywność, asertywność i umiejętność przekonywania,
- umiejętność pracy w zespole, myślenia analitycznego i zdolność podejmowania decyzji,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe