Praca w Gdańsku i okolicach: Kierownik Oddziału Sklepu Internetowego

Kierownik Oddziału Sklepu Internetowego
Gdańsk
Twoje zadania: 
  • zarządzanie zespołem i sklepem internetowym,
  • odpowiedzialność za realizację procesów i zapewnienie standardów funkcjonowania sklepu,
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta,
  • wdrażanie i zapewnianie prawidłowego funkcjonowania ustalonych procesów oraz standardów,
  • odpowiedzialność za dostępność asortymentu oraz współpraca ze sklepem offline,
  • współpraca z zespołem - organizowanie pracy i motywowanie pracowników,
  • zamawianie towarów i zapewnienie ich dostępności dla klienta,
  • zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów,
  • realizacja wyznaczonych celów,
  • praca na hali sprzedaży oraz dbanie o standardy pracy sklepu,
  • rozliczanie sprzedaży dziennej i miesięcznej,
  • rozpatrywanie reklamacji i zwrotów.
Docenimy Cię za to, że: 
  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • umiesz organizować i planować pracę własną oraz podległego zespołu,
  • jesteś zorientowany/na na wyniki,
  • lubisz pracować zespołowo,
  • masz wysokie zdolności komunikacyjne.
Mamy dla Ciebie: 
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (;pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę);, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.