Praca w Gdańsku i okolicach: Kierownik Kontraktu (zespół 2/3/1)​

Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury!
 
Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:
Kierownik Kontraktu (zespół 2/3/1)​
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer referencyjny: WZ/IR/102/02/24

Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za kierowanie i nadzorowanie realizacji kontraktu na roboty budowlane w ramach projektu: Prace na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk-Giżycko wraz z elektryfikacją.​

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
  • udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej, koniecznej do udzielenia zamówienia na roboty budowlane,
  • udział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu, 
  • sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu,
  • weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
  • udział w odbiorach prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
  • uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
  • planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
  • opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji, 
  • reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, elektroenergetyka, energetyka, inżynieria środowiska lub pokrewne,
  • 5 lat doświadczenia, w tym minimum 3 lata w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych oraz 1 rok na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem,
  • znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • efektywność,
  • proaktywność.
Korzyści
dla Ciebie:
Korzyści dla Ciebie:
  • Umowa o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
  • Opieka medyczna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.
Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.