Praca w Gdańsku i okolicach: Kierownik Działu Organizacyjnego

Alter Investment to spółka akcyjna aktywnie działająca na rynku nieruchomości. Jesteśmy deweloperem, szczególnie intensywnie działającym na rynku trójmiejskim, skąd wywodzi się marka. Dziedziną, w której się specjalizujemy jest tzw. land development, tzn. zakup nieruchomości gruntowych, wszechstronne przygotowywanie ich do zabudowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie sprzedaż.
Pozycję lidera osiągamy poprzez nieustanną dbałość o jakość każdego detalu naszej działalności.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy profesjonalnego kandydata na stanowisko:
Kierownik Działu Organizacyjnego
Miejsce pracy: Gdańsk
Kluczowe zadania:
  • zarządzanie funkcją compliance oraz kompleksowe prowadzenie spraw organizacyjno-finansowych Spółki, w tym jej sekretariatu i wykonywanie zadań z zakresu obsługi administracyjnej Spółki i Zarządu
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników działu organizacyjnego
  • reprezentowanie – na podstawie odrębnego pełnomocnictwa – Spółki i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami
  • przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych
  • przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych Spółki oraz podmiotów powiązanych
  • przygotowywanie projektów umów, zarządzeń, uchwał, pism i innych dokumentów
  • zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego
  • weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów przedstawianych do działu organizacyjnego przez działy operacyjne Spółki oraz jej kontrahentów
  • rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków Spółki określonych w zawieranych umowach lub otrzymywanych decyzjach organów władzy publicznej i ich realizacja lub monitorowanie wykonania przez działy operacyjne
  • monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w Spółce
  • opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami
  • monitorowanie przepływów pieniężnych Spółki oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych i innych dokumentów sporządzanych przez księgowość Spółki, a także zarządzanie przepływami pieniężnymi w powierzonym zakresie
  • zarządzanie obiegiem dokumentów księgowych, w tym w programie finansowo-księgowym
  • organizacja i zapewnienie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych, związanych z BHP oraz ze sprawozdawczością Spółki
  • sporządzanie raportów i rejestrów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce
  • administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów
  • dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami
  • współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym, działem przygotowania inwestycji i działem sprzedaży
Wymagania:
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w renomowanej firmie związanej z nieruchomościami (w szczególności deweloperskiej) albo w kancelarii prawnej
  • wykształcenie prawnicze – warunek konieczny (aplikacje nie spełniające tego warunku nie będą rozpatrywane)!
  • skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność
  • wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach w celu ich realizacji z należytą starannością
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy
  • umiejętność pracy w zespole, wysoki poziom zaangażowania i dążenie do osiągania celów
  • inicjatywa w działaniu, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne i przejrzyste zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • perspektywę długoterminowego zatrudnienia
  • pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska
  • możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
  • wsparcie zaangażowanego, życzliwego i profesjonalnego zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.