DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- zapewnienie ciągłości i jakości pracy obsługi administracyjnej dla obiektów i terenów Uniwersytetu,
- bieżący monitoring stanu technicznego budynków oraz zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych,
- zarządzanie działaniami na rzecz utrzymania porządku tj. czystości, estetyki, BHP i bezpieczeństwa pożarowego w obiektach Uczelni,
- ewidencja kosztów utrzymania budynków i ich optymalizacja, a także zarządzanie budżetem działu,
- bieżące prace administracyjne związane z obszarem najmu i dzierżawy, prace logistyczne przy ewentualnych przeprowadzkach, nadzór nad realizacją usługi wywozu odpadów,
- współpraca przy organizacji uroczystości i eventów w ramach działalności Uniwersytetu,
- udział w organizacji prac budowlanych, odbiorach i przeglądach technicznych w obiektach Uniwersytetu,
- nadzór nad zabezpieczeniem i ochroną mienia Uniwersytetu,
- nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników Działu Gospodarczego, ,
- zarządzanie kalendarzem sal dydaktycznych będących w dyspozycji administracji centralnej,
- prowadzenie gospodarki magazynowej.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie, techniczne),
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku zarządcy nieruchomości, w szczególności przy obsłudze nowych inwestycji,
- doświadczenie w zarządzaniu kapitałem ludzkim; umiejętność efektywnej komunikacji i organizacji pracy zespołu,
- praktyczna wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami, w tym wiedzy z zakresu prawa, prawa budowalnego, p-poż i BHP (licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- pełna samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów; umiejętność zarządzania sobą w czasie i odporność na stres,
- wysoko rozwinięte umiejętności miękkie,
- mile widziana praktyczna znajomość języka angielskiego (min. B2).