Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 142970
Warunki pracy
- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, - większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, - podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, -wysiłek fizyczny, -praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, - zagrożenie korupcją, - permamentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Zakres zadań
- samodzielnie przyjmuje, opracowuje i ewidencjonuje mateiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną jawną i niejawną przekazywaną do zasobu archiwum KWP w Gdańsku, prowadzi właściwe rejestry,
- sprawuje nadzór i kontrolę nad poprawnością sporządzenia teczek archiwalnych i spisów akt przekazanych do archiwum przez pacowników jednostek/komórek organizacyjnych KWP w Gdańsku oraz KMP/KPP woj. pomorskiego, w tym kancelarii tajnych. Prowadzi szkolenia i instruktarze w tym zakresie,
- samodzielnie sporządza protokoły brakowania akt. kategorii "B" i "BE" z zasobu archiwum KWP w Gdańsku,
- samodzielnie udostępnia akta z zasobu Archiwum KWP w Gdańsku do celów służbowych w Policji,
- samodzielnie realizuje w pełnym zakresie kwerendy zlecone przez jednostki organizacyjne Policji, inne instytucje jak Sądy, Prokuratury, IPN, ABW oraz osoby prywatne.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w obszarze pracy w archiwum
- umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- asertywność, umiejętność przekonywania i konsultacji kwestii drażliwych,
- komunikatywność, umiejętność argumentowania i przekazywania informacji w sposób jasny i zwięzły,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie archiwistyki