Praca w Gdańsku i okolicach: Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Ogłoszenie o naborze Nr 142903

Warunki pracy

*praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu *podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka *stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu *większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej *bariery architektoniczne – brak wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, budynek dwukondygnacyjny *na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia *stres związany z permanentną obsługą klienta

Zakres zadań

  • Sporządza dokumenty stanowiące podstawę naliczenia należności w zakresie określonym przez dysponenta środków budżetu państwa oraz prowadzenie niezbędną ewidencji w tym zakresie posiłków profilaktycznych.
  • Prowadzi zagadnieni wynikające z poleceń Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku określających zasady gospodarki finansowej, w szczególności prowadzenie gospodarki mandatowej oraz realizacja zadań z zakresu rozliczania finansowego poleceń wyjazdu służbowego.
  • Prowadzi zagadnieni z zakresu ewidencji, wydawania i rozliczania pokwitowań zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i praw jazdy.
  • Prowadzi spraw związane z gospodarką sprzętu kwaterunkowego będącego na stanie KPP w Pruszczu Gdańskim, w tym ewidencji i dokumentacji składników majątkowych sprzętu oraz jego wybrakowywanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
  • Realizuje zadania związane z zapewnieniem funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Policji środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, środków higieny osobistej, a w szczególności prowadzenie niezbędnej ewidencji w tym zakresie, naliczanie ekwiwalentu za pranie i naprawę odzieży roboczej oraz równoważnika za umundurowanie.
  • Realizuje zadania związane z zapewnieniem zaopatrzenia i wyposażenia w niezbędny sprzęt i materiały, pomieszczeń dla osób zatrzymanych (PdOZ), a w szczególności zapewnienie posiłków i usług pralniczych i prowadzenie rozliczeń w tym zakresie, zapewnienie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń i prowadzenie rozliczeń w tym zakresie Rozliczanie wydatków za płatności ponoszone za media.
  • Realizuje sprawy z zakresu pieczęci i stempli.
  • Archiwizuje i brakuje materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną spraw zakończonych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub na podobnym stanowisku
  • umiejętność sprawnej obsługi typowych urządzeń biurowych, w tym znajomość programów informatycznych MS Office, MS Word, Excel
  • dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji w sposób precyzyjny, jasny i zwięzły
  • umiejętność logicznego, analitycznego myślenia
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów i procedur z zakresu zasad gospodarki finansowej KWP w Gdańsku