Miejsce pracy: Sopot                                             
                                                                  Ogłoszenie o naborze Nr 157076                                             
                                                              Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- lekka praca fizyczna,
 - praca administracyjno-biurowa,
 - wymuszona pozycja ciała,
 - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
 
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku trzykondygnacyjnym, wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda  wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne,
 - brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
 
 Zakres zadań
- prowadzanie niezbędnych czynności ewidencyjno-segregacyjnych oraz dokonywanie rozdziału korespondencji wpływającej do  Komendy Miejskiej Policji w Sopocie,
 - prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących oraz spisów spraw,
 - ekspedycja korespondencji Komendy Miejskiej Policji w Sopocie,
 - wyrejestrowywanie spraw ostatecznie zakończonych,
 - prowadzenie cyklicznej archiwizacji rejestrów, dzienników i teczek, 
 - prowadzenie rejestru dzienników i książek ewidencyjnych,
 - obsługa wewnętrznych systemów informacyjnych: SEPP, SIDAS.
 
                                              Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie 
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej  6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w obszarze administracji, 
- znajomość ustawy o Policji w zakresie organizacji Policji,
 - znajomość zasad pracy kancelaryjnej,
 - umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i sprawnej organizacji pracy,
 - umiejętność pracy w zespole,
 - Posiadanie obywatelstwa polskiego
 - Korzystanie z pełni praw publicznych
 - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
 Wymagania dodatkowe