Praca w Gdańsku i okolicach: Incident / Change Management (Service Coordinator)

ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Incident / Change Management (Service Coordinator)
Responsibilities:
  • Manage task queue in Service Now and assign task to correct person
  • Clean up activities including creation of requests
  • Approve RITMs for retirement, simple changes of items
  • Interact with service/application owners/managers
  • Support our SPOCs or requesters to set up items
Skills:
  • Service catalog management knowledge
  • ServiceNow knowledge
  • English
  • Able to listen and translate requirements
  • Able to understand the culture differences since we work all over the worldTeam player
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solid Foundations
  • Ambitious Projects
  • Individual approach and friendly atmosphere
  • Famous Brands
  • Inspiring Leaders
  • Flexibility
  • Extra Benefits
  • Referral System


Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solid Foundations
  • Ambitious Projects
  • Individual approach and friendly atmosphere
  • Famous Brands
  • Inspiring Leaders
  • Flexibility
  • Extra Benefits
  • Referral System
APLIKUJ TERAZ