Praca w Gdańsku i okolicach: Document Controller

W Sunreef Venture S.A. projektujemy i konstruujemy światowej klasy katamarany żaglowe, motorowe oraz luksusowe jachty.

Ciągły i bardzo dynamiczny rozwój naszych produktów i procesów technologicznych sprawia, że firma osiąga coraz lepsze wyniki sprzedaży, tworząc z każdym rokiem większą ilość miejsc pracy na wszystkich szczeblach stanowisk.

 

Obecnie do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko:

Document Controller
Miejsce pracy: Gdańsk

Co możemy Tobie zaoferować: 
  • Tworzenie wyjątkowych, luksusowych produktów
  • Nasz zespół to grupa utalentowanych profesjonalistów
  • Umowa o pracę lub umowa B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Nagroda za polecenie kompetentnych osób do pracy
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji
  • Prywatna opieka medyczna za symboliczną złotówkę
  • Multisport (dofinansowanie 80%)
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy
  • Dodatek relokacyjny
Zakres podstawowych obowiązków:
  • administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym
  • wsparcie Kierowników Działów w biurze projektowym
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach
  • tworzenie procedur i procesów w Biurze Projektowym
  • zarządzanie przepływem informacji między Biurem Projektowym a pozostałymi działami w stoczni
  • tworzenie / aktualizacja / archiwizacja dokumentów na podstawie danych otrzymanych od Zespołu Projektowego:
    • aktualizowanie statusu dokumentów na podstawie postępu projektu
    • wysyłanie dokumentów do partnerów zewnętrznych
    • podejmowanie inicjatywy i własność zadań w projekcie
    • wsparcie Zespołu Projektowego w przygotowaniu raportów związanych z prowadzonym projektem
    • udział w rozwoju procesów i narzędzi wykorzystywanych w zespole Biura Obsługi Projektów
    • ścisła współpraca z Project Managerami, Zespołem Inżynierskim, Zakupami oraz partnerami zewnętrznymi
Idealny kandydat to osoba posiadająca takie kompetencje jak:
  • wykształcenie wyższe, najlepiej w obszarze zarządzania oraz Oceanotechniki i Okrętownictwa
  • znajomość programów i systemów związanych z koordynacją przepływu dokumentacji projektowej
  • bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel)
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętności analityczne i sprawozdawcze
  • umiejętność pracy zarówno zespołowej, jak i indywidualnej
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • dbałość o szczegóły
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ