Przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą: wystawianie faktur i korekt, obsługa zamówień klientów, wprowadzanie do systemu dokumentów związanych ze sprzedażą, tworzenie raportów dotyczących sprzedaży, wsparcie biura zarządu, przygotowywanie prezentacji oraz innych dokumentów, koordynowanie obiegu i archiwizacja dokumentów,organizacja spotkań biura zarządu, wsparcie organizacyjno-administracyjne, zaopatrzeniowe i estetyczne biura. Praca od poniedziałku do piątku, zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:biegła obsługa komputera, MS Office i urządzeń biurowych, komunikatywność, samodzielność, systematyczność i rzetelność w działaniu, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Miejsce pracy:Straszyn
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 2 800 PLN