Praca w Gdańsku i okolicach: Asystent / Asystentka w dziale zakupów

Asystent / Asystentka w dziale zakupów
Miejsce pracy: Gdańsk

Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi.

 

Główne zadania na tym stanowisku:
  • Wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel)
  • Koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych
  • Odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów)
  • Wsparcie procesów zakupowych przy użyciu platformy zakupowej
  • Zarządzania bazą danych kontrahentów oraz praca z rejestrem warunków handlowych
  • Tworzenie zapytań ofertowych
  • Bieżące zadania oraz udział w projektach
Wymagania:
  • Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Terminowa realizacja zadań
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji
  • Atrakcyjną ścieżkę rozwoju
  • Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie platformę do nauki języków obcych eTutor
  • Komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.