Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi.
Asystent / Asystentka w dziale zakupów
Miejsce pracy: Gdańsk
- wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel),
- koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych,
- odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów),
- wsparcie procesów zakupowych przy użyciu platformy zakupowej,
- zarządzania bazą danych kontrahentów oraz praca z rejestrem warunków handlowych,
- tworzenie zapytań ofertowych,
- bieżące zadania oraz udział w projektach.
- dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel,
- samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole,
- dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- terminowa realizacja zadań.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę hybrydową,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie platformę do nauki języków obcych eTutor,
- program poleceń pracowniczych,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.