Praca w Gdańsku i okolicach: Asystent / Asystentka w dziale zakupów

Osoba na tym stanowisku będzie wspierała procesy administracyjne w dziale handlowym, współpracując z producentami oraz klientami wewnętrznymi.
Asystent / Asystentka w dziale zakupów
Miejsce pracy: Gdańsk
Główne zadania na tym stanowisku: 
  • wsparcie i koordynacja procesu promocyjnego (Excel),
  • koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów oraz zmian asortymentowych,
  • odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (weryfikacja treści oraz kompletacja dokumentów),
  • wsparcie procesów zakupowych przy użyciu platformy zakupowej,
  • zarządzania bazą danych kontrahentów oraz praca z rejestrem warunków handlowych,
  • tworzenie zapytań ofertowych,
  • bieżące zadania oraz udział w projektach.
Wymagania:
  • dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel,
  • samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • terminowa realizacja zadań.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę hybrydową,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie platformę do nauki języków obcych eTutor,
  • program poleceń pracowniczych,
  • komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.