Praca w Gdańsku i okolicach: Analityk Marketingowy

Chcesz rozwijać swoje umiejętności analityczne, wpływając na wielomilionowe działania skupione na pozyskiwaniu ruchu? Ważne jest dla Ciebie, aby mieć wpływ na wytyczanie kierunków biznesowych organizacji? Jako Analityk Marketingowy będziesz odpowiadać za optymalizowanie działań budujących ruch w jednym z kluczowych obszarów akwizycyjnych. Na tym stanowisku będziesz współpracować z działami: Sprzedaży, Marketingu, Pricingu, IT, czy Produktu. Ta rola jest połączeniem analityki oraz strategii i marketingu. Analizując dane, testując hipotezy, kwestionując i poprawiając zastaną rzeczywistość przy jednoczesnym zrozumienie wzajemnych wpływów kanałów marketingowych będziesz dostarczać oparte na danych rekomendacje budujące pozycję Gemini.pl - lidera na rynku aptek internetowych.
Analityk Marketingowy
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • opracowywanie analiz w celu wsparcia decyzji związanych z optymalizacją lokowania budżetów marketingowych w ramach zarządzanego kanału ruchu ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników takich jak: CAC, ROI, LTV,
  • analizowanie, modelowanie i prognozowanie ruchu w ramach kanałów pozyskiwania klientów, w tym realizacja KPI, wykrywanie trendów i anomalii – wprowadzanie zmian we własnym obszarze oraz rekomendowanie w ramach współpracy z pozostałymi jednostkami biznesowymi,
  • prowadzenie testów A/B oraz geo-lift, wyciąganie wniosków i rekomendowanie na ich podstawie zmian w prowadzonych działaniach,
  • analizowanie podstawowych wskaźników efektywności kampanii w Google Analytics oraz systemach reklamowych,
  • budowanie zestawów danych za pomocą zapytań SQL na potrzeby dashboardów analitycznych oraz raportów, w tym łączenie danych z kilku źródeł,
  • rozwój dataLayer, wdrażanie i testowanie zmian w Google Tag Manager oraz konfiguracji Google Analytics 4 na potrzeby doskonalenia pomiaru pod kątem oceny efektywności pozyskiwania ruchu,
  • zarządzanie kontami reklamowymi i tworzenie we współpracy z agencją kampanii w Google Ads, Meta, Tik Tok, Criteo i innych,
  • udział w rozwoju strategicznych projektów rozwoju analityki danych marketingowych takich jak MTA/MMM.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
  • 1-2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem oraz analizowaniem działań reklamowych online
  • praktyczna znajomość przynajmniej jednego z dwóch kluczowych systemów reklamowych - Google Ads lub Meta Ads – pozwalająca na samodzielne wprowadzanie zmian konfiguracyjnych na kontach oraz wsparcie agencji w rozwoju kont,
  • wiedza z zakresu marketingu oraz znajomość trendów digital marketingu,
  • dobra znajomość Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager,
  • narzędzia do wizualizacji danych (Power BI, Looker Studio),
  • SQL,
  • podstawowa znajomość Python (Pandas)/R,
  • Excel na poziomie zaawansowanym,
  • umiejętności analityczne, komunikacyjne, zorientowanie na szczegóły,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • samodzielność, duża chęć do nauki,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy w Databricks.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
  • obecność trenera wewnętrznego,
  • komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Prosimy o zapoznanie się z poniższą informacją dla kandydatów na temat przetwarzania danych osobowych https://www.geminipolska.com.pl/klauzula-rekrutacja.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.