Masz już doświadczenie w analizie danych marketingowych i chcesz dalej rozwijać swoje umiejętności, wpływając na wielomilionowe działania skupione na pozyskiwaniu ruchu? 
 
Ważne jest dla Ciebie, aby mieć wpływ na wytyczanie kierunków biznesowych organizacji?
 
Jako Analityk Marketingowy będziesz odpowiadać za optymalizowanie działań budujących ruch w jednym z kluczowych obszarów akwizycyjnych.
 
Na tym stanowisku będziesz współpracować z działami: Sprzedaży, Marketingu, Pricingu, IT, czy Produktu. Ta rola jest połączeniem analityki oraz strategii i marketingu.
Analizując dane, testując hipotezy, kwestionując i poprawiając zastaną rzeczywistość przy jednoczesnym zrozumienie wzajemnych wpływów kanałów marketingowych będziesz dostarczać oparte na danych rekomendacje budujące pozycję Gemini.pl – lidera na rynku aptek internetowych.
 
- analizowanie, modelowanie i prognozowanie ruchu w ramach płatnych kanałów pozyskiwania klientów, w tym realizacja KPI, wykrywanie trendów i anomalii – wprowadzanie zmian we własnym obszarze oraz rekomendowanie w ramach współpracy z pozostałymi jednostkami biznesowymi,
- analizowanie podstawowych wskaźników efektywności kampanii,
- budowanie zestawów danych za pomocą zapytań SQL na potrzeby dashboardów analitycznych oraz raportów, w tym łączenie danych z kilku źródeł,
- kompleksowe zarządzanie panelem CENEO, w tym nadzór nad widocznością ofert i analizą pozycji produktów,
- prowadzenie testów A/B, wyciąganie wniosków i rekomendowanie na ich podstawie zmian w prowadzonych działaniach,
- opracowywanie analiz w celu wsparcia decyzji związanych z optymalizacją lokowania budżetów marketingowych w ramach zarządzanego kanału ruchu ze szczególnym uwzględnieniem wskaźników takich jak: CAC, ROI, LTV,
- ścisła współpraca z marketingiem nad prowadzeniem kampanii z firmami zewnętrznymi, w dużej mierze polegająca na przygotowaniu niezbędnych raportów w Looker Studio czy PowerBi.